چرا باید از سامانه مکانی بهسام نسخه پیشرفته استفاده کنم؟

اگر سازمان شما سازمان کوچکی است که تعداد کاربران و تعداد لایه های نقشه ای کمی دارید و نیاز به اپ موبایل برای ارتباط به سامانه تحت وب ندارید پیشنهاد می کنیم از نسحه پیشرفته سامانه مکانی بهسام استفاده کنید.

امکانات نسخه پیشرفته سامانه بهسام

با خرید نسخه پیشرفته سامانه اطلاعات مکانی بهسام شما به امکانات زیر دسترسی دارید

پشتیبانی از طریق تیکتینگ

شما می توانید با ثبت تیکت پشتیبانی در سایت سوالاتتان را از ما بپرسید تا ما به شما پاسخ دهیم

۵۰ لایه

نسخه پیشرفته این سامانه به شما امکان تعریف ۵۰ لایه نقشه ای را می دهد

۵ کاربر

نسخه پیشرفته این سامانه به شما امکان تعریف ۵ کاربر را می دهد

نصب و راه اندازی

پس از خرید این نسخه آموزش نصب و راه اندازی این سامانه در پنل کاربری شما قرار می گیرد

مجوز استفاده از سامانه

با خرید این نسخه به شما مجوز ۳ ماهه برای استفاده از این سامانه داده می شود بعد از اتمام این مدت شما می توانید مجدد این مجوز را تمدید کنید.

ویدیوی آموزشی

پس از خرید نسخه پیشرفته سامانه دو آموزش ویدیویی در پنل کاربری شما در سایت قرار داده می شود. این دو آموزش شامل آموزش نصب و راه اندازی سامانه و آموزش کاربری سامانه هست که به شما نحوه استفاده از سامانه را آموزش می دهد.

ارسال پکیج سامانه

پس از خرید این سامانه پکیج نرم افزاری سامانه برای شما پست می شود

بروزرسانی

این سامانه ۶ ماه یکبار بروزرسانی می شود. هر ۶ ماه یک بار نسخه جدیدی از سامانه در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید نسخه جدید سامانه را جایگزین نسخه قبلی کنید

اپ موبایل

در صورتی که نیاز به استفاده از اپ موبایل در این نسخه از سامانه دارید شما می توانید نسخه خریداری شده را به نسخه حرفه ای یا سازمانی ارتقا دهید.

امکانات نسخه پیشرفته

امکاناتنسخه پیشرفته
بارگزاری نقشه هاShapefile ، Esri
Geodatabase ، Excel ،
WMS ، CSV ، KML
مدیریت کاربران و سطوح دسترسیبه صورت نقش محور و مبتنی بر استاندارد RBAC به تمامی امکانات و داده های سامانه قابلیت تنظیم دسترسی وجود دارد
برداشت و مدیریت اطلاعات با اپلیکیشن اندرویدیندارد
امکانات پایه GISدارد
مدیریت لایه های نقشهدارد
محدودیت دسترسی کاربران از طریق GeoFencingدارد
نظارت بر فعالیت کاربراندارد
ردیابی کاربران موبایلندارد
پیام رسانیندارد
برای دریافت کاتالوگ کامل و لیست دقیق قابلیت های هر یک از نسخه های سامانه WebGIS ژئوبهسام، با ما تماس بگیرید.

چرا ما

شرکت بهین رایانش آزاد (سهامی خاص)،  در سال ۱۳۹۲ با  همت چند تن از متخصصين با تجربه و با هدف توانمندسازی کسب و کارها و جامعه با استفاده ازفناوری  اطلاعات مکانی تاسيس گرديد. رویکرد این شرکت خروج از انحصارگرایی و دسترسی آزاد به اطلاعات و ابزارها است. ما راهکارهای خود را بر پایه دنیای متن ‏باز (به انگلیسی Open Source) ارایه می ‏کنیم و همواره پشتیبان نگرش و اندیشه متن ‏باز هستیم. ما می خواهیم جامعه را با استفاده از اطلاعات مکانی، توانا کنیم.

برخی از مشتریان

آیا به سامانه بهسام علاقه مند شدید؟

اگر فکر می کنید سامانه اطلاعات مکانی بهسام نسخه پیشرفته به شما و سازمانتان در جمع آوری و به اشتراک گزاری اطلاعات مکانی کمک می کند ولی هنوز سردرگمید یا نیاز دارید اطلاعات بیشتری درباره این سامانه بدانید با کلیک بر روی دکمه زیر درخواست مشاوره ای در سایت ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

بعد از خرید

نسخه پیشرفته سامانه اطلاعات مکانی  بهسام

بلافاصله بعد از خرید نسخه پیشرفته پکیج نرم افزاری بهسام، با شما تماس گرفته می شود و اطلاعات مورد نیاز برای طراحی سامانه با توجه به لوگو و نام سازمان یا شرکت شما از شما دریافت می شود 

اطلاعاتی که در این پکیج پستی از ما دریافت خواهید کرد شامل موارد زیر می باشد:

پشتیبانی

بعد از خرید پکیج پیشرفته سامانه مکانی بهسام ، حساب کاربری با استفاده از شماره موبایل برای شما ساخته می شود که شما می توانید در حساب کاربریتان در سایت اقدام به ثبت تیکت پشتیبانی برای ما کنید تا پشتیبانان ما با شما در ارتباط باشند

آیا به سامانه بهسام علاقه مند شدید؟
اگر علاقه مند هستید درباره سامانه بهسام بیشتر بدانید یا نیاز دارید این سامانه را در شرکت یا در سازمانتان پیاده کنید فرم رو به رو را پر کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم و شما راهنمایی کنیم.